پاتوق کتاب/مرگ شیطان نزدیک است

مرگ شیطان نزدیک است: بررسی فروپاشی آمریکا از دیدگاه دانشمندان غربی

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده حسن قدوسی زاده

سال نشر : ۱۳۹۴

تعداد صفحات : ۲۲۰

معرفی کتاب

مدت هاست که ناقوس فروپاشی تمدن غرب و به ویژه فروپاشی آمریکا به صدا در آمده و گوش ها صدای در هم شکستن استخوان های پوسیده غرب را می شنوند. از آن روز که غرب از دین و معنویت حقیقی فاصله گرفت و بنای مقابله با مکتب انبیا را گذاشت و پشت به ارزش های الهی و انسانی نمود، غروب خورشیدش آغاز گردید و امروز و فردا است که این غروب تکمیل گردد و شب ظلمانی اش فرا رسد.

بی توجهی به معنویت و عدالت اجتماعی، تبعیض نژادی، تبعیض جنسیتی، خانواده های متزلزل، قتل و غارت و خشونت، تجاوز جنسی به کودکان و زنان، همجنس بازی، دزدی، اعتیاد به الکل و انواع مواد مخدر، افزایش آمار طلاق، توریسم جنسی زنان و دختران، بنگاه های روسپیگری، سقط جنین و افزایش روز افزون فرزندان نامشروع، شیوع بیش از حد بیماری های روانی، سقوط عاطفه، روی آوردن به عرفان های کاذب و نو ظهور، افزایش شدید تعداد زندانیان و دهها بحران اخلاقی اجتماعی فرهنگی دیگر نمونه هایی از فروپاشی تمدن استکباری غرب و در راس آنها آمریکاست که در این کتاب به گوشه های از آنها بر اساس آمار و ارقام خود غربی ها اشاره خواهد شد.

نویسنده در مقدمه کتاب می نویسد: «اصل بحث فروپاشی و سقوط تمدن غرب، مدت هاست که در کتاب ها، مجلات، مقالات اروپایی و آمریکایی مطرح شده و از چشم های تیزبین و منصف و حقیقت بین دانشمندان آنها دور نمانده است. یکی از بهترین نظریه ها در این زمینه، نظریه آقای «کربی اندرسون»، دانشمند آمریکایی است که در مورد آسیب شناسی و چگونگی فروپاشی تمدن ها بحث کرده و به صورت دقیق به نکاتی اشاره نموده که در مورد فروپاشی آمریکا کاملا مطابقت دارد و در این کتاب به عنوان بحث مادر و اصلی مطرح گردیده است. تمام آمار و ارقام ارائه شده در کتاب، مربوط به منابع غربی و آمریکایی است.

کتاب «مرگ شیطان نزدیک است» در ۶ فصل تنظیم و تدوین شده است: پیش بینی فروپاشی تمدن غرب از دیدگاه دانشمندان غربی، علل فروپاشی تمدنها، نشانه ها و شاخصهای فروپاشی خانواده ها در آمریکا، آسیب شناسی بحران معنویت در غرب، نشانه ها و شاخص های افول اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی در آمریکا، نشانه ها و شاخص های افول اقتصادی آمریکا.اصل بحث فروپاشی و سقوط تمدن غرب، مدت هاست که در کتاب ها، مجلات، مقالات اروپایی و آمریکایی مطرح شده و از چشم های تیزبین و منصف و حقیقت بین دانشمندان آنها دور نمانده است. یکی از بهترین نظریه ها در این زمینه، نظریه آقای «کربی اندرسون»، دانشمند آمریکایی است که در مورد آسیب شناسی و چگونگی فروپاشی تمدن ها بحث کرده و به صورت دقیق به نکاتی اشاره نموده که در مورد فروپاشی آمریکا کاملا مطابقت دارد و در این کتاب به عنوان بحث مادر و اصلی مطرح گردیده است. تمام آمار و ارقام ارائه شده در کتاب، مربوط به منابع غربی و آمریکایی است.